Provozní doba Po — Pá: 6:30 — 15:30 (pauza 12:00 — 12:30)

Jizvy, popáleniny nebo bolesti kloubů. Tyto problémy mohou potrápit každého z nás, zvlášť když se nám je nedaří vyléčit nebo zmírnit. Pokud se i vy potýkáte s takovýmto problémem, už se dále netrapte a obraťte se na Rehabilitaci KoJa Přerov. Pomocí klasické laseroterapie vám pomůžeme. Léčíme bolesti pohybového aparátu.

Terapie laserem

Laseroterapie je typ světloléčby, která využívá účinků světelné energie na tělesné tkáně. Hlavním účinkem laserové terapie je fotochemický účinek, kdy laserový paprsek předá svou energii buňkám a tkáním k ovlivnění biomechanických reakcí. Při ošetření můžete pociťovat teplo v místě dopadu světelného paprsku. Jedná se tak o termický účinek laseru, který stimuluje mikrocirkulaci krve. Po ošetření dochází k regeneraci poškozených tkání a aktivaci tvorby kolagenu. To má za následek biostimulační účinek laseru. Už po první aplikaci laseru můžete očekávat úlevu od bolesti. Laser totiž působí i na nervovou tkáň, a má tak schopnost tišit bolest. Posledním významným účinkem laseru je protizánětlivý účinek. Laser svým zářením spouští přirozené protizánětlivé procesy organismu reagující na probíhající zánět.

Laser má široké terapeutické uplatnění a používá se při léčbě kožních chorob a defektů (akné, ekzémy, pooperační jizvy), kloubních nemocí (artrózy, artritidy), bolestech šlach a svalů, stomatologických problémech (afty, opary), ošetření hematomů (modřin) a dalších zdravotních obtížích.

V Rehabilitace KoJa Přerov využíváme laser nejčastěji k léčbě bolesti pohybového aparátu, ale i k léčbě jizev a dalších kožních změn a dalších zdravotních problémů. Provádíme klasickou laseroterapii prostřednictvím moderního laserového přístroje BTL–10.

Typy laseroterapie

• Klasická nízkovýkonná laseroterapie – i přes rutinní využívání vysokovýkonných laserů má v medicíně a fyzioterapii stále své místo. Využívá se zejména při léčbě kožních onemocnění, kožních defektů a povrchověji uložených onemocnění pohybového aparátu.
  • MLS® vysokovýkonná laseroterapie – laserový paprsek proniká hluboko do svalových a kostních tkání. Tento typ laseroterapie je proto vhodný pro léčbu široké škály onemocnění od nejpovrchovějších po nejhlubší.
  • Hilterapia® – jedná se o nový druh terapie. Vyniká velmi vysokou intenzitou, na kterou nedosahuje žádná jiná laserová technologie. Hilterapia® umožňuje léčit nejsložitější a nejhlubší chronická degenerativní onemocnění

Jak probíhá terapie laserem?

Léčba laserem probíhá neinvazivně, kdy fyzioterapeut lokálně míří laserem na postiženou oblast. Při ošetření musíte mít ochranné brýle, které vám půjčíme. Ošetření téměř neucítíte. Maximálně pocítíte teplo v místě aplikace paprsku, kde se tkáně zahřívají až o 1 °C. Po ošetření můžete ihned pokračovat ve svém běžném denním režimu.

Jak dlouho trvá ošetření laserem?

Jedno ošetření trvá v řádu jednotek minut až desítek minut. Ve většině případů pro úspěšnou léčbu stačí ošetření absolvovat do deseti sezení

Využití laserové terapie

• Dermatologie
  • Fyzioterapie
  • Neurologie
  • Ortopedie
  • Rehabilitační a fyzikální medicína
  • Revmatologie
  • Sportovní medicína
  • Stomatologie
  • ORL
  • Gynekologie

Indikace laserové terapie

• Bércové vředy
  • Bolesti Achillovy šlachy
  • Bolesti kloubů, svalů a šlach
  • Bolesti zad
  • Dekubity
  • Diabetická noha
  • Golfový loket
  • Jizvy
  • Podvrtnutí kloubů
  • Popáleniny
  • Postcovidový syndrom s postižením plic
  • Syndrom karpálního tunelu
  • Špatně se hojící rány
  • Tenisový loket
  • Úponové bolesti

Kontraindikace laserové terapie

• Hyperpigmentace
  • Onkologická onemocnění, dle indikace lékaře
  • Radioterapie prodělaná v nedávné době
  • Těhotenství
  • Tetování v místě aplikace
  • Užívání antikoagulačních léků (Warfarin), dle indikace lékaře

Benefity laserové terapie

• Aktivace tvorby kolagenu
  • Analgetický účinek
  • Antiedematózní účinek
  • Protizánětlivý účinek
  • Regenerace poškozených tkání
  • Úleva od bolesti už po první aplikaci
  • Zkrácení doby léčby

Máte zájem o terapii laserem? Zavolejte nám a rezervujte si svůj termín. V Rehabilitace KoJa Přerov pomocí klasické laseroterapie léčíme kožní problémy i bolesti pohybového aparátu.