Klasické masáže celého těla

Získáte správné
cvičební návyky
Rehabilitace KoJa Přerov

Uvolníme vaše svaly od napětí

Trápí vás ztuhlé svaly, bolestivá záda a šíje? Cítíte se unaveni? Potřebujete dopřát vašemu tělu správnou regeneraci? Využijte klasické masáže, které uvolní vaše svaly, prokrví organismus a dodají vám energii.

Provádíme klasické masáže celého těla, především masáže zad, bederní oblasti šíje a krku. Postará se o vás zkušená masérka s dlouholetou praxí ve zdravotnictví. Klasické masáže na rozdíl od fyzikální terapie nejsou hrazeny z veřejného zdravotního pojištění.

Uvolníme
vaše napjaté a unavené svaly
Prokrvíme váš
organismus
Dodáme vám
novou energii do života
Rehabilitace KoJa Přerov

Masáže patří k nejstarším a nejjednodušším způsobům léčby. Doteky a přesné hmaty mechanicky ovlivňují kůži, podkoží, svaly, vazivové i ostatní struktury, čímž zlepšují jejich prokrvení, působí relaxačně, antistresově, zmírňují bolesti a uvolňují fyzické i psychické napětí.

Klasická masáž má vliv na celý organismus, neboť vyvolává jak místní, tak i vzdálené reakce.  Účinky masáže jsou totiž komplexním souborem vjemů a fyzikálních podnětů, které působí nejen lokálně na pokožku a svaly, ale také vzdáleně prostřednictvím stimulace krevního oběhu a nervových bodů. Díky tomu masáže zlepšují prokrvení vnitřních orgánů, okysličení organismu i termoregulační procesy.

Doteky zároveň vyvolávají příjemné a uvolňující pocity, které odbourávají celkový stres, mají povzbudivý účinek, příznivě působí na tělesnou výkonnost a zlepšují kvalitu spánku. Zdravotní účinky masáží mají proto nedocenitelný vliv na náš organismus.